http://hu.pokerstrategy.com/#u5W9OL

ÉN MEGCSINÁLTAM ÉS TÉNYLEG IGAZ!! INGYEN KAPSZ 50 DOLLÁRT AMIT ELJÁTSZHATSZ EGY PÓKERTEREMBEN. VAGY HA NYERTÉL VELE MÉG ÖTVENET AKÁR KI IS VEHETED. SEMMIBE SEM KERÜL!! MINDEN TELJESEN INGYENES. VALÓS ADATOKAT ADJ MEG, MERT SOKAN AKARNAK VISSZAÉLNI VAGY TÖBbSZÖR IS MEGCSINÁLNI EZT DE NEM LEHET. MINDENKINEK CSAK 1x JÁR AZ 50 DOLLÁR KEZDŐ PÉNZ. HA BÁRMI PROBLÉMÁD FELMERÜL AKÁR A TESZT KITÖLTÉSÉVEL VAGY AKÁRMIVEL KAPCSOLATBAN KERESS FEL BÁTRAN!
KATTINTS A BANNEREKRE, VAGY MÁSOLD BE A FENTI LINKET!!!

A skype címem: vizijanika22

Az e-mail címem: vizijanika22@citromail.hu

Az msn-em hoolywoodi@citromail.hu

Facebookon is megtalálsz: http://www.facebook.com/profile.php?id=100001897516461

A felkérésbe kélek írd bele hogy miért veszel fel. Előre is sok sikert és GOOD LUCK EVERYONE!


FIGYELEM!!! Nemsokára videót teszek fel, hogyan kell megcsinálni a tesztet, így még könnyebb lesz!

5 megjegyzés:

  1. Köszi szépen!
    Én már meg is kaptam. Tök egyszerű volt a segédanyagokkal. Ajánlom mindenkinek.

    VálaszTörlés
  2. Heló.
    Elakadtam a teszt kitöltésben. Tudnál segíteni?

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Írj az e-mailemre és segítek!

    VálaszTörlés
  4. Heló.
    Megint én vagyok. Köszi a segítséget, meg is kaptam az ötven dolcsit. :)

    VálaszTörlés
  5. nem birom kitölteni atesztet segitenél?

    VálaszTörlés